Over branding & rebranding

Goed design is onze love language. We denken creatief en ontwerpen bedachtzaam: het juiste concept, gebaseerd op een solide strategie, voor de merken van vandaag én die van morgen. We scheppen orde in chaos en creëren de vibe van jouw werk, zowel visueel als verbaal.

Case

De Jungle van het Recht

Een juridisch congres XL

De Jungle van het Recht

Het grootste juridische congres van ons land

Op 29 april organiseerde de Orde van Vlaamse Balies het congres 'De Jungle van het Recht'. Een kransje topsprekers van Wouter Torfs over Catherine Van De Heyning tot Vincent Van Quickenborne sierden deze eerste editie van het post-coronatijdperk. Meer dan 600 advocaten, notarissen, juristen en gerechtsdeurwaarders tekenden present in het prachtige Elisabeth Center in Antwerpen.

Key visual voor Health in Progress
Case

Huisstijl Health in Progress

Already pretty awesome, yet still improving

Huisstijl Health in Progress

Health in Progress is een trainingscentrum waar osteopaten en kinesisten vanuit een holistische visie op het lichaam vertrekken. De juiste balans tussen beweging, voeding en rust ligt vormt de basis van hun werking. De solide groei van de voorbije jaren vertaalt zich in een gloednieuwe locatie en een volledige rebranding die we met veel plezier uitwerkten.

Brand definition

Strategy first, design second. Waar staat jouw merk vandaag en waar wil je naartoe in de toekomst? In onze strategische workshop praten we over jouw product of dienst, je plannen, je concurrenten …. Die input is onze brandstof: we analyseren, bedenken en presenteren je uiteindelijk een sluitend brand manifesto.

Samenwerken?

Toon me de workflow

Strategische workshop

Lees meer

Waarom doet je merk wat het doet? In zes concrete stappen proberen we samen met jou de essentie van je merk te vatten. Door in dialoog te gaan, leren we het corporate DNA kennen en krijgen we een beeld van welke persoonlijkheid erachter zit.

Naming

Lees meer

What’s in a name? Heel veel, vraag dat maar aan Romeo & Juliette. De juiste merknaam balanceert op de fijne koord tussen inhoudelijk correct en ‘klinkt goed’, tussen ratio en emo.

Manifesto

Lees meer

"Stick to your values." Geweldig advies, maar wat als je niet zeker weet wat die precies zijn? Na onze brand workshop hebben we een duidelijk beeld van waar jij en je merk voor staan. Al die begrippen en waarden vertalen we naar een helder manifesto. Aan jou om dat elke ochtend te oreren.

Brand design

We geven je merk een (nieuw) gezicht. Een vlag waaronder je hele organisatie wil varen richting positieve impact.

Samenwerken?

Toon me de workflow

Visuele identiteit

Lees meer

Het samenspel van vorm, kleur, typografie en beeld binnen een duidelijk speelveld. Het doel? Maximale herkenbaarheid en consequentie. Onze systematiek en de templates die eruitvloeien, zorgen ervoor dat je communicatie sneller en gestroomlijnder verloopt over alle dragers heen.

Verbale identiteit

Lees meer

Gedurfd, flirty of zakelijk: taal onthult je identiteit en roept op tot actie. Een onmisbaar onderdeel van je merkidentiteit dat we even belangrijk inschatten als het visuele aspect.

Brand execution

Met de juiste tools breng je je boodschap krachtig over. Wij geven je de hulpmiddelen om je interne en externe communicatie de komende jaren te stroomlijnen.

Samenwerken?

Toon me de workflow

Copywriting

Lees meer

Wij geloven in de kracht van woorden. Met een helder verhaal, een passende tone-of-voice en een paar culturele verwijzingen hier en daar tonen we de betekenis van jouw merk.

Deliverables

Lees meer

Je hebt uiteraard tastbare tools nodig om mee te communiceren over je merk. Denk aan visitekaartjes, social posts, brochures of een nieuwe website. In templates gegoten wanneer kan, zodat jullie zelf aan de slag kunnen in de toekomst.

Digitale templates

Lees meer

Onze templates zorgen ervoor dat jouw ontwerpproces sneller verloopt of het nu gaat om sociale mediatemplates of banners voor je website. Afhankelijk van je skills zetten we dat klaar in Adobe Indesign, Illustrator, Powerpoint of Canva.

Brandbook

Lees meer

Nadat alle ontwerpen zijn gecontroleerd en goedgekeurd, stellen we een brandbook op. Deze guidelines bevatten alles van kleuren en lettertypes tot regels voor het schalen en gebruiken van je logo. Het is de blauwdruk van je merkidentiteit, die door elke ontwerper gebruikt kan worden, zodat je merk altijd maximaal herkenbaar is.

Cases

Alle cases