Over branding & rebranding
Goed design is onze love language. We denken creatief en ontwerpen bedachtzaam: het juiste concept, gebaseerd op een solide strategie, voor de merken van vandaag én die van morgen. We scheppen orde in chaos en creëren de vibe van jouw werk, zowel visueel als verbaal.

Madonna at KMSKA
Grand café, restaurant en bar in het KMSKA
Madonna at KMSKA
Grand café, restaurant en bar in het KMSKA
Madonna is er voor zij die genieten van een snelle hap, lunch of een verfijnd diner, vergezeld van een heerlijk glas wijn, streekbier of een lekkere koffie. Voor Antwerpenaren én dagtrippers. Voor de kunstliefhebbers en de bon vivants. Kortom, Madonna is er voor iedereen die schone momenten verzamelt.

Huisstijl Les Vilains Brussels
Fashion enters a new era
Huisstijl Les Vilains Brussels
Fashion enters a new era
Les Vilains creates truly unique garments by turning fast fashion waste into lifetime pieces. A Les Vilains garment will last a lifetime. Think of their creations as companions for life. When the going gets tough, Les Vilains is there for you. Thanks to their repair programme, their clothes grow with you through the different stages of your life. The good, the bad and the ugly.
Brand definition
Strategy first, design second. Waar staat jouw merk vandaag en waar wil je naartoe in de toekomst? In onze strategische workshop praten we over jouw product of dienst, je plannen, je concurrenten …. Die input is onze brandstof: we analyseren, bedenken en presenteren je uiteindelijk een sluitend brand manifesto.
Strategische workshop
Lees meerWaarom doet je merk wat het doet? In zes concrete stappen proberen we samen met jou de essentie van je merk te vatten. Door in dialoog te gaan, leren we het corporate DNA kennen en krijgen we een beeld van welke persoonlijkheid erachter zit.
Naming
Lees meerWhat’s in a name? Heel veel, vraag dat maar aan Romeo & Juliette. De juiste merknaam balanceert op de fijne koord tussen inhoudelijk correct en ‘klinkt goed’, tussen ratio en emo.
Manifesto
Lees meer"Stick to your values." Geweldig advies, maar wat als je niet zeker weet wat die precies zijn? Na onze brand workshop hebben we een duidelijk beeld van waar jij en je merk voor staan. Al die begrippen en waarden vertalen we naar een helder manifesto. Aan jou om dat elke ochtend te oreren.
Brand design
We geven je merk een (nieuw) gezicht. Een vlag waaronder je hele organisatie wil varen richting positieve impact.
Visuele identiteit
Lees meerHet samenspel van vorm, kleur, typografie en beeld binnen een duidelijk speelveld. Het doel? Maximale herkenbaarheid en consequentie. Onze systematiek en de templates die eruitvloeien, zorgen ervoor dat je communicatie sneller en gestroomlijnder verloopt over alle dragers heen.
Verbale identiteit
Lees meerGedurfd, flirty of zakelijk: taal onthult je identiteit en roept op tot actie. Een onmisbaar onderdeel van je merkidentiteit dat we even belangrijk inschatten als het visuele aspect.
Brand execution
Met de juiste tools breng je je boodschap krachtig over. Wij geven je de hulpmiddelen om je interne en externe communicatie de komende jaren te stroomlijnen.
Copywriting
Lees meerWij geloven in de kracht van woorden. Met een helder verhaal, een passende tone-of-voice en een paar culturele verwijzingen hier en daar tonen we de betekenis van jouw merk.
Deliverables
Lees meerJe hebt uiteraard tastbare tools nodig om mee te communiceren over je merk. Denk aan visitekaartjes, social posts, brochures of een nieuwe website. In templates gegoten wanneer kan, zodat jullie zelf aan de slag kunnen in de toekomst.
Digitale templates
Lees meerOnze templates zorgen ervoor dat jouw ontwerpproces sneller verloopt of het nu gaat om sociale mediatemplates of banners voor je website. Afhankelijk van je skills zetten we dat klaar in Adobe Indesign, Illustrator, Powerpoint of Canva.
Brandbook
Lees meerNadat alle ontwerpen zijn gecontroleerd en goedgekeurd, stellen we een brandbook op. Deze guidelines bevatten alles van kleuren en lettertypes tot regels voor het schalen en gebruiken van je logo. Het is de blauwdruk van je merkidentiteit, die door elke ontwerper gebruikt kan worden, zodat je merk altijd maximaal herkenbaar is.