(Drop us
a line)

Taste M

The Chick, The Cellar & The Chapel

In Taste-M, een monumentaal en prachtig gerenoveerd pand op het Mechelse Sint-Romboutskerkhof, vind je drie zaken onder één dak: een wijn- en kaasbar (The Cellar), een restaurant met vleugels (The Chick) en een eventlocatie (The Chapel). Onze uitdaging? Drie merken vormgeven die perfect bij elkaar passen, maar ook op zichzelf kunnen staan.

Drie in één

In The Chick eet je een gastronomische versie van je favoriete gevogeltegerecht, dat moet voldoen aan twee criteria: made to love and made with love. In speakeasy The Cellar kun je kiezen tussen meer dan 250 verschillende wijnen en krijg je het beste van Kaasmeester Schockaert op je bord. The Chapel vormt een classy decor voor events.

“Drie zaken met een eigen smoel op één lijn krijgen is zonder twijfel de grootste verwezenlijking van deze identiteit. Nu snel aan de wijn. ”

Kolos

Kammen en rondbogen

Voor elk van de drie logo’s veranderden we een letter door een typerend element. The Chick toont een (kippen)kam, The Chapel refereert naar de architecturale bogen van het gebouw en The Cellar krijgt een wijnkring mee. Door de typografie en de plaatsing gelijk te houden, wordt duidelijk dat het om partnermerken gaat. Architectuur vormt meteen ook de rode draad in de rest van de branding. De rondbogen in combinatie met de strakke lijnen die AnA-interieur en ZED-architecten toevoegden aan het gebouw, vind je in elke uitwerking terug.

Taste_M_The Cellar Mechelen Wijnbijbel

Wijnbijbel

De grootste challenge voor The Cellar? Maar liefst 250 wijnen op een esthetische manier verwerken in een kaart die nog leesbaar is na drie glazen. Geslaagde missie dankzij Excel, de immer goedgezinde sommelier Fabien Gay én een glas Artéis & Co Brut Rosé 2008.

Meer weten

Taste M Mechelen Logo

We vertellen je graag meer over dit project. Contacteer ons!

+32 467 09 28 77
infobalie@kantoorkolos.be

Zoek je een specifieke collega?
Dit is ons team.

Meer werk

Geel&Rood KVMechelen Covers

Geel & Rood

Magazine met ballen

Geel & Rood was ooit het gratis supportersmagazine van voetbalclub KV Mechelen, dat bij elke abonnee in de bus viel. Toen het officiële supportersorgaan van Malinwa in 2019 aandelen kocht van de club, zochten ze een manier om fondsen te werven. Die manier werd de wedergeboorte van de nieuwe Geel & Rood: lijviger, mooier en een editie om de drie maanden.

(Volledig project)

Thomas More #blokt

Old school is the new school

Bij de een is het al wat langer geleden dan bij de ander, maar bijna heel team Kolos zette zijn eerste creatieve stappen op Thomas More. We waren dus thrilled toen de fijnste hogeschool kwam aankloppen met een briefing om studenten aan te moedigen tijdens de moeilijkste periode van het jaar.

(Volledig project)