(Drop us
a line)

Ray

In-store UV-clean

Veilig, efficiënt en nooit ziek. Meet Ray: geesteskind van interieurbouwer Tailormate en dé troef van elke winkel of kantoor. Hij houdt van mensen en niet van virussen, is verkrijgbaar in twee groottes en vier afwerkingen en in amper twee minuten ontdoet hij materialen van ongewenste microgasten dankzij zijn arsenaal aan UV-C-lampen.

Veilig en briljant

Ray ontsmet alle textiel en materialen in minder dan 2 minuten. Daardoor is de kast een fantastische troef voor de retailsector en op kantoor. De golflengte van UV-C doodt micro-organismen zoals bacteriën, schimmels en virussen. Dankzij deze specifieke eigenschap is UV-C een effectieve, ecologische, droge en chemicaliënvrije manier om alledaagse voorwerpen te desinfecteren.

Clean AF

Rays logo is even straightforward als de kast zelf en duidt de UV-C stralen aan waarmee het de micro- organismen doodt. Het vertaalt zich perfect op de achtergrondbeelden, website, flyers én social media posts die we verder ontwikkelden.

Here to stay

Ray is here to stay. Dat moest meteen duidelijk zijn uit de branding. Big, bold, sassy en gradients overal. Voor Ray haalden we graag ons brutaalste kantje boven.

Meer weten

We vertellen je graag meer over dit project. Contacteer ons!

+32 467 09 28 77
infobalie@kantoorkolos.be

Zoek je een specifieke collega?
Dit is ons team.

Meer werk

Okappi

Straffe app- en sitebouwers

Okappi bouwt mooie en kwalitatieve websites, (web)apps en bestaat daarnaast ook nog eens uit de vrolijkste peren uit de IT-wereld. De vraag om hun joie de travailler om te zetten in een visuele identiteit was voor Kolos de perfecte briefing.

(Volledig project)

Thomas More #blokt

Old school is the new school

Bij de een is het al wat langer geleden dan bij de ander, maar bijna heel team Kolos zette zijn eerste creatieve stappen op Thomas More. We waren dus thrilled toen de fijnste hogeschool kwam aankloppen met een briefing om studenten aan te moedigen tijdens de moeilijkste periode van het jaar.

(Volledig project)