
Naamsverandering
Stadsimkerij Pro-Polis stond vooral bekend voor zijn fantastische honingmaterialen, maar de naam dekte de lading niet meer. Nectarist doet dat wel: makkelijk uit te spreken in alle landstalen en breed genoeg om er zowel imkermaterialen als honingproducten onder te brengen.

Herkenbaarheid
De identiteit van Nectarist moet plezier en professionaliteit uitstralen. Het logo moet makkelijk aan te brengen zijn op elke mogelijke verpakking, gaande van kartonnen inpakdozen tot de etiketten voor de honingproducten. Kolos maakte een symbool én een duidelijk naamlogo dat zowel samen als apart goed functioneert. Daarrond werd een systematiek uitgedacht van speelse iconen, samengebracht in een honingraadstructuur.

Honingpotjes
De systematiek komt tot zijn volle recht op de honingverpakkingen. Voor de verschillende varianten werd een herkenbaar concept ontwikkeld, dat nadien ook werd doorgetrokken naar de brede waaier aan producten die Nectarist ontwikkelt en verkoopt.