(Drop us
a line)

Nectarist

Saving bees, supporting beekeepers

Nectarist Mechelen Etiketten honing

Onder de naam Pro-Polis had Mechels stadsimker Johan De Vleeshouwer al naam gemaakt in de Dijlestad, maar zijn ambities reiken verder dan de stadsring. Zijn doel: dé referentie voor imkermaterialen worden in België. Daar horen een nieuwe identiteit én een nieuwe naam bij.

Nectarist Mechelen Honingverpakkingen

Naamsverandering

Stadsimkerij Pro-Polis stond vooral bekend voor zijn fantastische honingmaterialen, maar de naam dekte de lading niet meer. Nectarist doet dat wel: makkelijk uit te spreken in alle landstalen en breed genoeg om er zowel imkermaterialen als honingproducten onder te brengen.

Nectarist Mechelen Rollupbanner

Herkenbaarheid

De identiteit van Nectarist moet plezier en professionaliteit uitstralen. Het logo moet makkelijk aan te brengen zijn op elke mogelijke verpakking, gaande van kartonnen inpakdozen tot de etiketten voor de honingproducten. Kolos maakte een symbool én een duidelijk naamlogo dat zowel samen als apart goed functioneert. Daarrond werd een systematiek uitgedacht van speelse iconen, samengebracht in een honingraadstructuur.

Nectarist Mechelen Honingverpakking

Honingpotjes

De systematiek komt tot zijn volle recht op de honingverpakkingen. Voor de verschillende varianten werd een herkenbaar concept ontwikkeld, dat nadien ook werd doorgetrokken naar de brede waaier aan producten die Nectarist ontwikkelt en verkoopt.

Meer weten

Nectarist Mechelen Verpakking

We vertellen je graag meer over dit project. Contacteer ons!

+32 467 09 28 77
infobalie@kantoorkolos.be

Zoek je een specifieke collega?
Dit is ons team.

Meer werk

Okappi

Straffe app- en sitebouwers

Okappi bouwt mooie en kwalitatieve websites, (web)apps en bestaat daarnaast ook nog eens uit de vrolijkste peren uit de IT-wereld. De vraag om hun joie de travailler om te zetten in een visuele identiteit was voor Kolos de perfecte briefing.

(Volledig project)

Handelsbeurs

Antwerpse grandeur

Na 20 jaar mocht de prachtig gerenoveerde Handelsbeurs dit jaar zijn deuren weer openen. Een mijlpaal voor het Antwerpse monument én een mijlpaal voor Kolos: want na de huisstijl van goede buur Fiera mochten we ook de merkidentiteit van deze nieuwe event venue onder handen nemen.

(Volledig project)