
Eat/Share/Enjoy
De baseline ‘Eat/Share/Enjoy spreekt vanzelf: geweldig eten delen en daar echt van genieten staat centraal. Dat sharingconcept wilden we duidelijk laten zien in het logo. Door met de ‘de’ te spelen creëren we de illusie dat ze rond de tafel zitten en de borden doorgeven.

Om op te eten
Kwaliteitsproducten spelen ook de hoofdrol in de branding. We verzamelden de mooiste producten die supermarkt, slager en viswinkel ons konden bieden en organiseerden een fotoshoot in samenwerking met Johan Van der Hasselt. De modellen waren om op te eten (maar niet heus, want we blonken ze op met hairspray, voor de right amount of bling). Door telkens één ingrediënt monumentaal uit te vergroten maken we personages van de producten en zetten we ze in de spotlight. Vandaag shinen ze in het interieur.

Fortune Infortune Fort Une
De Fortuyne is gevestigd in een pand dat dateert uit de tijd van Margaretha van Oostenrijk, Landvoogdes der Nederlanden. Omdat deze trots van Mechelen niet mocht ontbreken in het verhaal van De Fortuyne (haar maag werd in 2016 immers gevonden op een steenworp van het restaurant) ontwikkelden we een alternatieve geschiedenis, te lezen in de menukaart. Benieuwd? Reserveren maar!