1 merk, 7 submerken, 9800 advocaten
De Orde van Vlaamse Balies (OVB) vertegenwoordigt alle 8 Nederlandstalige balies van België, in totaal meer dan 9.800 advocaten. Het nieuwe logo maakt de brug tussen oud en nieuw. Het toont respect voor het verleden, maar heeft ook oog voor de toekomst. Helder, leesbaar en herkenbaar. Met heel veel huisstijlmogelijkheden, ook naar de submerken toe.
The Crunch Club
Bij Chapeluur kan je genieten van meer dan 20 verschillende soorten kroketten. Scampi-look, mossel-witte wijn of truffel? Niks is te zot en alles is lekker. Je vindt Chapeluur pal in het centrum van Gent. Voorlopig take-away, maar vanaf 1 mei staat je tafeltje klaar.
Realness got real
met hart en stiel creëert merk- en marketingstrategieën voor bedrijven en lifestylemerken met een eerlijke missie voor een betere wereld. Wij waarderen vooral hun echtheid. Excentrieke sneakers worden altijd gedragen en dezelfde resultaatgerichte kritische aanpak wordt toegepast, ongeacht of ze werken voor grote of kleine klanten, zakelijke klanten of NGO’s.
Vier fietsroutes en 3000 fietsers
Mechelen is, met zijn volledig autoluw stadscentrum, dé fietsstad bij uitstek. Om dat te vieren ontwikkelden we samen met Tailormate en 25th Group een fijne actie waarbij meer dan 3000 fietsers minstens een van de vier speciaal voor de gelegenheid ontworpen fietsroutes aflegden.
Take no shit
A very royal flush, dat vat The Good Roll helemaal samen. Het toiletpapier is 100% gerecycleerd, 50% van hun winst wordt aan het goede doel gedoneerd en doorheen het hele proces worden 0% nasties gebruikt. Voor de Belgische launch sloegen we de pas gewassen handen in elkaar met 25th Group.
Een wereld aan smaak
Overal ter wereld komen families samen rond de keukentafel. De smaken van By Oummi verenigen, intrigeren en verrijken de grootste fijnproevers. Elk gerecht vertelt een verhaal van generaties en wordt met de grootste zorg bereid. De inspiratie voor deze culinaire reis rond de wereld: de kookkunsten van mama.
Projectcomponisten
alto.biz ontwikkelt ruimtes voor groeiende KMO’s met torenhoge ambities. Het juiste project op de juiste plek, daar zit muziek in. De projectcomponisten van alto.biz staan klaar om de uitdagingen van de toekomst aan te gaan en spreken uit ervaring.
What if it all goes black?
Kaffee Ine faciliteert je verwachte én onverwachte cafeïnecravings. Yves’ dubbele espresso is gemaakt om zelfs de dapperste koffiedrinker van zijn/haar/hun melk te brengen. Kaffee Ine is soms open, soms gesloten. Openingsuren zijn passé.
De beste versie van jezelf
Denk bij Studio Me aan natuurlijke cosmetica van Belgische makelij, een e-fitprogramma en make-upworkshops op een toplocatie in Mechelen. Kolos mocht een visuele taal ontwerpen die zowel het sporten als het schoonheidsgedeelte vat.
In-store UV-clean
Veilig, efficiënt en nooit ziek. Meet Ray: geesteskind van interieurbouwer Tailormate en dé troef van elke winkel of kantoor. Hij houdt van mensen en niet van virussen, is verkrijgbaar in twee groottes en vier afwerkingen en in amper twee minuten ontdoet hij materialen van ongewenste microgasten dankzij zijn arsenaal aan UV-C-lampen.
Old school is the new school
Bij de een is het al wat langer geleden dan bij de ander, maar bijna heel team Kolos zette zijn eerste creatieve stappen op Thomas More. We waren dus thrilled toen de fijnste hogeschool kwam aankloppen met een briefing om studenten aan te moedigen tijdens de moeilijkste periode van het jaar.
Hanoi, Madrid en Acapulco onder één dak
De Vleeshalle in Mechelen opende zijn monumentale deuren in 2019. De hal is een mix tussen een versmarkt en food hall, waar 15 smaakmakers dagelijks het beste van zichzelf geven.
Springt uit het straatbeeld
Immo ID is al jaren een gevestigde waarde in het vastgoedlandschap van Vlaanderen en Brussel. Kolos zorgde voor een stevige rebranding van Mechelens populairste vastgoedkantoor.
Internationaal restaurant in de Handelsbeurs
In februari 2020 opende Fiera in de Antwerpse Schippersbeurs. In de zijbeuk van de monumentale en prachtig gerenoveerde Handelsbeurs huist het restaurant met wereldse invloeden dat prat gaat op een eerlijke keuken met topproducten.
The Chick, The Cellar & The Chapel
In Taste-M, een monumentaal en prachtig gerenoveerd pand op het Mechelse Sint-Romboutskerkhof, vind je drie zaken onder één dak: een wijn- en kaasbar (The Cellar), een restaurant met vleugels (The Chick) en een eventlocatie (The Chapel). Onze uitdaging? Drie merken vormgeven die perfect bij elkaar passen, maar ook op zichzelf kunnen staan.