Coördinatie

 

De graadcoördinatoren staan in voor de goede praktische werking van hun graad. Ze sleutelen, samen met de directie en de zorgcoördinatoren, aan het beleid van de school.

Ze zorgen er samen met de leerkrachten van hun graad voor dat het schooljaar vlot verloopt. Zo stellen zij o.a. de klassen samen, bereiden in overleg met de zorgcoördinatoren de klassenraden voor en onderhandelen met leerlingen en collega’s over examenroosters.

Ze zijn ook vaak betrokken bij de organisatie en voorbereiding van klasoverschrijdende activiteiten : kennismakingsdagen, relavodagen, meerdaagse uitstappen, Xmos, …

Soms worden zij ook verplicht sanctionerend op te treden als leerlingen de grenzen overschrijden. Hierbij proberen zij steeds herstelgericht te werken om iedereen de kans te bieden met een schone lei verder te gaan.

Via infoavonden en gerichte gesprekken proberen ze ook iedere leerling een geschikte studierichting te laten kiezen.

Je kan de coördinatoren opzoeken in hun kantoor of contacteren via mail of telefoon.

coördinator 1ste graad: Marijke Crab

marijkecrab@montfort.be

coördinator 2de graad: Jan Bleyen

janbleyen@montfort.be

 

coördinator 3de graad: Bart Dierickx

bartdierickx@montfort.be

 

 

Leerlingbegeleiding

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image _builder_version=”3.11″ src=”http://kantoorkolos.be/mcr/wp-content/uploads/2018/08/christine.jpg” align=”center” /][et_pb_text _builder_version=”3.11″ text_font=”Roboto Slab||||||||” text_text_color=”#2c3850″ text_orientation=”center”]

Christine Rowe

1ste en 2de graad

christinerowe@montfort.be

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image _builder_version=”3.11″ src=”http://kantoorkolos.be/mcr/wp-content/uploads/2018/08/hanneke.jpg” align=”center” /][et_pb_text _builder_version=”3.11″ text_font=”Roboto Slab||||||||” text_text_color=”#2c3850″ text_orientation=”center”]

Hanneke Vlieghe

3de graad

hannekevlieghe@montfort.be

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]